Zhuzhou sustene u sviluppu di a catena di l'industria di u carburu di cimentu
U 6 di lugliu, u Quartu Cungressu è u primu Cunsigliu di ramu di carburu cementatu di a China Tungsten Industry Association sò stati in Zhuzhou.
U carburu cementatu, cunnisciutu com'è "denti industriali", hè una industria basica è un pilastru di l'industria di tungstenu. Sicondu e statistiche furnite da 48 Enterprises of China Tungsten Industry Association Cemented Carbide Branch, a pruduzzione tutale di carburu cimentatu in 2018 era 33,327 tunnellate, un aumentu di 14,3% annantu à u listessu periodu di l'annu passatu. À mezu à elli, u pruduzzione tutali di 8 imprese in a pianta righjuntu 10,095 tunnillati.In 2018, Zhuzhou hà trè di i primi dieci imprese di pruduzzioni di carburu cimentatu in Cina.
Attualmente, l'imprese di carburu cimentatu in a nostra cità sò tutte imprese private, eccettu Zhuzhou Hard Group. In u 2018, l'industria di u carburu cimentatu di a cità è i so rivenuti di l'affari upstream è downstream anu superatu 15 miliardi di yuan, chì hè diventatu un pilastru maiò di l'ecunumia di Zhuzhou.
He Chaohui, vice-sindaco di Zhuzhou, hà dettu chì Zhuzhou hè avà implementendu vigorosamente a strategia guidata da l'innuvazione, cuncintrau in a custruzzione di u sistema industriale "3 + 5 + 2" è striving à custruisce a valle di putenza di a Cina, trà quale a nova industria di materiale rapprisentata da carburu cementatu hè una parte impurtante. A nostra cità sustenerà a catena industriale per diventà più grande è più forte cù e pulitiche cum'è u sustegnu di fondi, aiutà l'imprese à participà à a cumpetizione internaziunale, è accolta più imprenditori per vene à trasmette a so attività è invistisce in l'affari.